FY FAN VAD JAG HATAR FBK!

Vilka jävla idioter i det där laget.... Jag var såååå förbannad igår. FBK är ett av dem stora lagen i eliterien, de ligger 2:a i tabellen och ändå beter dem sig såå dåligt. Man skulle ju kunna tro att dem av några borde veta hur man spelar hockey men tydligen inte. Såna fula tacklingar.... Det fula överfallet på Daniel.. Jag får spader bara jag tänker på det. Hur i helvete kan man göra såå. Jag blir såå irriterad, varför? Är man såna dåliga förlorare så att man går in för att skada motståndarna...... Tacklingen på Petri var oxå himla ful. Han gick ju av direkt efteråt och det verkade som att han fick ett slag över munnen.  Hoppas bara att han och Daniel kryar på sig. Vi behöver verkligen inte fler skadade backar och Petri är en av våra viktigaste nyckelspelare... Krya på er.... 


                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0