FY FAN!

Vilken match, rena kaoset! SSK-Luleå 1-2... Usch, nä idag spelades en match som jag hoppas killarna glömmer snabbt. Helt värdelös... Ingenting gick bra, var en hel bunt med yra höns som åkte omkring på isen. Man hade ingen glöd alls. Jag hoppas att juluppehållet nu blir ett tillfälle för laget att komma in i Brithens nya bana. Idag hade dem verkligen ingen koll alls. Vem ska spela nu?? Vart ska jag? Spelar du med mig?
Det säger väl allt när man har 3 backar på plan som man hade vid ett tillfälle ikväll. Såg ganska kul ut när Kudroc äntligen märkte det. Såg såå förvånad ut och sen förstod att han nog inte skulle vara där och åkte ut. Även när vi åkte ut för 6 man på plan, visade lite på oordning. Jag förstår att det inte kan vara lätt att få en helt ny tränare mitt i säsongen och helt plötsligt ska allt ändras på, andra femmor, ett helt annat sätt att tänka. Därför kanske uppehållet blir ett bra tillfälle att komma in i det. Det känns nästan som att det bara varit matcher nu, man har inte haft all den tid till träning man behövt. Pontus var jätte duktig i målet under LHC matchen men ikväll tyckte jag att han var ganska skakig av sig. Tyvärr är han som en berg o dalbana. Ena dagen upp, andra dan ner. Känns ju lite sådär.
Förhoppningsvis kommer killarna in i spelet igen snart, uppehållet är en perfekt tid att träna ihop sig.
GLÖM DEN HÄR MATCHEN!

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0