Hannes och SSK = Skilda vägar

Jaha, då var det klart att SSK och Hannes Hyvönen går skilda vägar. Fick reda på det före matchen igår, trodde nog att dem skulle försöka lite längre, men jag tror att det är det bästa dem kan göra nu. Hannes trivdes aldrig här och har ett annat tänk än vad övriga laget har. Jag tycker att Hannes var en bra hockeyspelare men det man får höra från övriga spelare, så tror jag att man kanske behövde få bort honom för att lyckas tillsammans i laget.
Jag hoppas att Hannes får en lyckad karriär i Dynamo Minsk och att hans familj kommer att trivas i Ryssland.
Och nu får Petri klara sig att vara utan alla promenader uppe på Söder.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0