HÄRLIGT!

Hur skönt känns det inte, efter 3 poäng? Men jävlar vilken jobbig match det var... Man satt på helspänn hela tiden.. Vi ägde ju spelet till största del men varenda gång Timrå fick tag i pucken nere i vår zon, blev man ju skitorolig. Tyvärr tyckte jag att Pontus var lite osäker idag, det såg inte alls särskilt bra ut. Jag brukar alltid tycka att det är bra att man spelar med honom men idag funkade det inte riktigt. Ganska enkla mål blev insläppta... Och det var ju inte speciellt många skott han fick på sig, om man säger så.. Men men han kanske bara hade en sisådär dag idag ock kommer förmodligen vara tillbaka i sitt rätta jag nästa match. Jag tyckte killarna var riktigt duktiga idag, vi ägde det mesta av spelet och fick till bra uppspel men vad är det som händer?? Vi kan inte få in pucken... Vilka lägen hade vi inte idag, vilka chanser.. Jag förstår inte riktigt hur det kan vara såå himla svårt men man måste ju säga att Backlund gjorde några riktiga heta räddningar. Såna där räddningar man inte vill se om man hejar på motståndarlaget.......
Och jag måste bara fråga, hur bra var inte Dragan idag? Jag kan inte sluta lovorda honom. Han var överallt, fick fram sina passningar, skulle kunna räkna upp hur mycket som helst. Han förtjänade verkligen att bli matchens lirare.. . Och sen har vi ju Kollar, Cibak, Hallin, Kudroc, Klasen etc etc.. Alla visade idag att det var en viktig match och man ville verkligen vinna.  Keep it up guys.........
SSK-Timrå 3-2
MÅL: Tomas Kollar, Martin Cibak och Robert Carlsson.

Psst: Det såg ganska kul ut när Kudroc tacklade en Timrå:are och klubban flög upp i luften och fastnade i nätet. Hehe Kristian är stark han :)
















En publiksiffra på ca 2800, pinsamt Södertälje.. Riktigt pinsamt.. Skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0