SPARKAD!



Idag går SSK ut med att dem sparkar Leif Strömberg omedelbart. Även Stefan Nyman får lämna båset, men blir kvar i föreningen som rekryterare och scout. Ledningens förklaring till detta är att duon inte motsvarat förväntningarna som dem hade hoppats på. Vart Leffe nu tar vägen är fortfarande oklart.
Nu istället kommer Jim Brithen in och tar Leffes plats, han kommer senast från Salzburg. Och som ass tränare blev det Thomas Sjögren, som tidigare varit scout.

Vi får väl se om  detta kan ge laget en nytändning eller så blir det kanske ytterligare ett fiasko från SSK:s sida. Men som sagt vi får se. Jag vill inte uttala mig särskilt mycket fören jag har lite mer koll på dessa killar, så det blir intressant på torsdag att se. Något som jag hoppas på är att dem kommer vara lite mer aktiva i båset än som det har sett ut nu. Stefan har ju ibland visat lite känslor men jag har tyckt att Leffe stått med armarna i kors, samma ansiktsuttryck en hel match, vilket jag inte tror är särskilt bra.. Men men vi får se om ledningen tagit ett bra beslut..

Jag måste ju säga att man blev lite förvånad för jag tycker att alla de gånger då någon i styrelsen uttalat sig, så har man gått på att man har all förtroende på Leffe och Stefan..

Jag säger lycka till Strömberg och tack ändå för att du tog upp oss till Elitserien.

Och lycka till Jim och Thomas, nu vill vi se en förändring. Och det snarast.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0