SSK vs Frölunda

                      VS 


Imorn
är det dax för 3 nya poäng. Jag tror absolut på vinst och hoppas verkligen att alla killarna i laget  kommer ge allt.. Josefsson och J Bemström fortsatt borta och nu även Pettersson. Och med Petri får vi väl vänta och se. Jag tror att det kommer bli en ganska jämn match men som slutar positivt för vår del. Sen hoppas jag på lite publik också, spelarna tror att det kan bli en publiksiffra på runt 4000, men vi får väl se. Vore kul med såå pass mycket folk. Vi måste ju pusha på killarna nu... SÅ LADDA UPP RÖSTERNA TILL IMORGON OCH HEJA FRAM VÅRT KÄRA SSK.
GO TÄLJE GO!!!


                         

Kommentarer
Postat av: Holmis

Nice med ytterligare en blogg om vårt kära tälje!! Jag har lite taskiga vibbar ang. morgondagen men jag brukar ju ha fel så då borde det ju bli en vinst med sisådär en 5-2. Keep up the good work!!

2008-12-05 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0