På väg bort!

Förmodligen, jag är inte 100% säker men 99,9% så kommer Kudroc inte spela här nästa säsong. Förvånade mig faktiskt att det inte kom fram idag.. Han kommer förmodligen spela kvar i Sverige men uppåt om jag säger såå..

Men vi får väl se, det kanske tar en annan vändning... Inte särskilt troligt, men men.....

Och hur tror vi att vi ska få kvar Dragan i den här röran... Om han vill utvecklas kanske han borde ta erbjudandet från Ryssland även fast jag hemskt gärna skulle vilja ha kvar honom..
Men han får kanske inte heller nytt kontrakt, vi vill ju bygga upp ett nytt lag med huvudstolpar som Jensa, Bemströms X2 och Robban... Lycka till säger jag bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0