Strumpan!

Igår fick Strömberg ett fin gest av ssk:publiken genom strumpkastning in på isen. Som tack för ett bra jobb.. Han kom tillbaks och hjälpte oss upp till elitserien igen men idag kunde man läsa på svenskafans att Strömberg snackat skit om supportrarna och menat att vi skulle tacka honom, istället för att han skulle ut och tacka oss.. Tyckte detta verkade väldigt konstigt och undrade lite om verkligen en tränare som han skulle kunnat uttala sig på så vis.. Självklart startades rykten om både det ena och det andra..
Men idag på eftermiddagen kunde man läsa på SSK:s hemsida där Leffe ringt upp och velat ge sin version.. Nu snackar vi inte om förnedring av fansen eller otacksamhet. Utan istället om ont om tid och en stor värme för sina supportrar.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle tro på men jag tror nog att jag tror mer på Leffes version av det hela. Alla vet vad journalister skriver och förvärrar exakt allting..

Jag tycker att det är hemskt om inget av detta som dem skrev var sant, det är väldigt synd om Strumpan.. Ingen vill höra något sådant som kan få en hel drös av beundrare att börja hata och känna sig kränkta...



Tack Leif Strömberg för allt du gjort för denna klubb....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0