Snart dax för match!

Vem längtar inte till imorn? Första träningsmatchen.. Har köpt biljetter nu och är verkligen taggad.. SSK-AIK, tror att det kommer bli en ganska kul match med lite känslor med i leken fast att det är första matchen, gäller ingenting, killarna inte riktigt är i form än etc. Men det blir kul, nu måste bara SSK visa att det var rätt lag som spelar i Elitserien denna säsong.

Men jag måste fråga en grej! Hur FAN tänkte man genom att sätta en träningsmatch i Gnesta Ishall mot AIK?????
Alla vet att AIk:publiken inte är den roligaste och i Gnesta ishall känns det som att om man åker dit för att bråka o tjafsa har man stor chans att lyckas. Jag tror inte att det kommer finnas tillräckligt med vakter för att hålla reda på alla.. Men vi får väl se hur det går! Kanske funkar jätte bra men jag skulle nog iallafall inte ta med mina barn på denna match.... Det är såå lätt att andra än bråkstakarna kommer till skada och jag skulle nog inte vilja utsätta barn för det, så låt dem följa med på en annan match, där motståndet inte heter AIK....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0