Brithen ut - Strömberg in!




Vilken röra! Ena stunden kickar man Strumpan och Nyman från båset pga att dem inte levererat tillräckligt. Brithen och Sjögren kommer in och alla väntar på den så kallade Brithen effekten. Effekten uteblir och det går ännu sämre för ett lag som redan ligger i botten...   Och med en ordinarie match kvar bestämmer man sig hux flux att nu ska Strömberg tillbaks ner i båset med Nyman och Sjögren och Brithen säger man bye bye till....

Man läste om missnöjda spelare hit och missnöjda spelare dit ang Strumpans sätt att coacha och nu helt plötsligt känner man att det är Ok att ta tillbaks honom och tror att det här kommer sluta bra! Var det bara skitsnack förut om ogillandet eller spelar man nu??

Jag själv har lite svårt att förstå hur alla helt plötsligt kan ändra sig från att älska den ena till att gilla den andra... Jag vet många som verkligen stred för att få bort Strumpan men som nu ser honom som vår räddning!! Jag vet inte själv vad jag tror eller tycker! Antingen blir det skitbra, en nytändning eller så blir det bara ännu mera pannkaka än det redan är!

Jobbigt för killarna att behöva ställa om sig hela tiden, inte bra i längden. Men men..... Vi får väl se....

Jag hoppas verkligen att det kommer bli en repris lika bra som det gick för Brynäs förra säsongen och att Strömberg och Nyman får en bra start med grabbarna och att detta leder till ELITERIESPEL 2009/2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0