Så trött på allt tjafs...

Först var det Strömbergs fel, han skulle bort snabbt som f-n.. Och nu är det Brithen man vill ha väck!

Vilket tjafs och tjat om tränarna.. Jag vet inte om jag kan tro att vi skulle ha två "Urkassa" tränare på en säsong. Kan man verkligen skylla allt på tränaren? Jag tror inte det men tydligen är det väldigt lätt att göra det nu..

Och helt plötsligt är det många som vill ha tillbaka Strömberg  och anser att det var helt fel att kicka honom, vilket dem inte sa för några månader sen... Nää, nån skärpning får det väl iallafall vara...

Killarna gillar Brithen och har förtroende för honom även fast det gått så här dåligt, det hade dem inte i slutet med Strömberg, därför tror jag att det var ett rätt beslut..

Tyvärr har inte Brithen klarat av att vända den negativa trenden och jag vet inte vad man ska förvänta sig i kvalet men att byta tränare hela tiden tror jag inte hjälper ett dugg..

Bara förvärrar situationen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0