SSK- DIF 3-1....

Vinst över Djurgårdarna, härligt!
Vi kämpade och slet och vi var verkligen värda att få 3 poäng... Sen måste jag ju säga att vi hade en hel del tur oxå, DIF hade många chanser dem kunde gjort mål på och flera gånger dansade pucken på mållinjen, Men som man säger ett bra lag har tur...
Jag tycker alla spelare kämpade och slet rejält idag och man spelade ganska sampelt. Jag tycker att det var en relativ bra match, lite jojo hockey men det är kul....

Målskyttar: Jörgen Bemström, Jonas Höglund och Stefan Pettersson..

Kul att Jonas fick göra sitt första mål i SSK-tröjan!

Men hur orolig blev man inte när Petri fick krypa ut från isen.. Såg verkligen jätte läskigt ut, benet hade en lite otäck vinkel.. Han hade så jäkla ont i foten men de tror inte att det är något allvarligt och förhoppningsvis är det bara nån slags vrickning. Jag hoppas verkligen det för vi behöver Petri i kvalet!




Ohhhh, Henke! Så underbar! Han har imponerat på mig sååå mycket.. Vad vore vi utan honom?? Nee. han och ingen annan är den målvakt vi ska satsa på i kvalet....
Fantastisk verkligen och vilken härlig personlighet.........

Och det gick ju bra med Leffe och Stefan i båset! Vet inte riktigt om man kan säga att den här matchen var deras förtjänst  men bra gick det iallafall och förhoppningsvis håller dem oss kvar i elitserien.
DO A GOOD WORK GUYS!



Skönt att slå DjurgårdsJäv-na... Och fullt av dem var det ju oxå... Jag var helt omringad av dem på min plats i arenan, skitjobbigt! Som tur var hade ju jag mer att jubla för än dem :)

Härligt med en vinst och nu hoppas jag vi ser framåt och att det är en ljus framtid vi ser,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0