WOW!



Jag har bara en sak att säga, Vilken målvakt.

Henrik Karlsson står sin första match i SSK-tröjan ikväll och gör det såå bra. Inte nog med att han är en grymt bra målvakt, han har en helt underbar personlighet oxå. Helt underbart att se..
Känns som att han kommer få stå de närmaste matcherna, men det blir nog ett riktigt krig om det.. Vilket är bra, då det krävs att man presterar ordentligt.
Men oj vilken kille, helt underbar....
Hans sköna gest mot klacken när Lärking signalerade inget mål efter att han varit ute och ringt var riktig härlig och även gjorde han ju en liten gest till borta klacken i slutminutrarna. Bra hockeyspelare bjuder på sig själva och här har vi ett praktexempel.

Hans lilla dans efter matchen och hans dragande i tröjan... Han visade verkligen att han är en SSK:are nu...

Jag kan bara säga att jag hoppas det kommer fortsätta så här för honom och jag hoppas få se honom ofta i mål...

En riktig duktig kille...


Kommentarer
Postat av: Helen Wallen

MMMMM.......

Finns nog fler anledningar till att du lovordar honom så mycket.....

Du har ju alltid haft en dragning till målisar.....

2009-02-13 @ 07:44:23
Postat av: U

Jaha, nytt namn på din tröja nu??

2009-02-13 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0