Äntligen 2 poäng!

2 poäng betydligt bättre än 0 men tråkigt att det inte kunde bli 3 poäng. Vi ledde ju och spelade ganska bra faktiskt dem två första perioderna men tredje blev som vanligt. Vi backade hem och HV fick chanser på chanser pga det. Jag tror att det är bra för killarna att inte leda i början, nu kämpade dem för att komma ikapp och inte för att bevara ledningen, vilket dem visat att dem tycker är svårt. Petri, Gråhns och Klasen målskyttar... Riktig skön målgest från Klasens sida. Det är härligt att se... Pontus i mål spelade väldigt bra och det var väldigt kul att få se juniorerna spela.... Jag tycker att dem var riktigt duktiga även fast vissa situationer inte var dem bästa, lite tanke på Sonntags lilla miss mitt framför mål men sånt händer och Pontus kunde rädda så ingen fara skedd.

Det var en ganska rolig match idag och jag vet att killarna mår väldigt bra just nu, efter 2 pöäng.. Ett steg i rätt riktning och dem känner att dem faktiskt kan vinna och självförtroendet blir lite bättre, vilket verkligen behövs.

Publiksiffran var katastrof men väntad.. Man märkte att dem som var där idag var riktiga trogna SSK:are...
Jag har fått massa frågor om varför jag går nu, alla vet ju att det redan är kört, det blir kvalserien men hallååå vad är det för tänk. För mig spelar det ingen roll om dem så skulle ligga etta eller som i dagsläget sist , de är ändå laget i mitt hjärta. Jag skulle aldrig vända dem ryggen när dem som mest behöver vårt stöd....

Domarinsatsen var bedrövlig... Fattar inte riktigt hur han dömde om jag ska vara ärlig... Nää, skitdomare....

Måste bara fråga om någon såg tjejen med tröjan där det på ryggen stod: Jag ska gifta mig med Dragan.. Haha och vi gick precis bakom och det gjorde även Dragans tjej..Hon  måste tänka....  Förstår inte riktigt hur man kan gå runt med en sån tröja och just med den texten. Okey om hon gillar honom men hallååå....


Kommentarer
Postat av: U

Vad står det på din tröja?

2009-01-27 @ 19:53:10
Postat av: Veronica

Det vet du nog redan :)

2009-01-28 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0