Gymmet!

Igår tränade jag och några stycken av killarna med. Dragan tex tränade för fullt, så det verkar som hans magsmärtor har gått över.. Han skulle aldrig riskera att smitta alla andra i laget, så han är nog fullt frisk. Cibak, Kudroc, J Bemström, Richter, Jaakola tränade på som vanligt.
Stefan Pettersson tränade oxå men jag tycker inte att det ser såå bra ut. Han närapå haltar på ena benet och jag tror att vi lär få vänta ett tag tills han kommer tillbaks till spel igen. Han går inte för fullt om jag säger så.... Cyklingen går lite trögt men det synd ändå att han är på väg tillbaka.
Jag hoppas verkligen att han blir bättre för han behövs i laget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0