Jensa och Andre!

                      

Ett sånt jäkla liv det har varit om dessa killar. . Det kom ju fram att dem var ute och drack efter förlusten i lördags och  vissa menar att dem var dyngraka. Jensa har ju däremot nekat mot detta och menat att dem kanske drack högst 8 öl. Jag vet inte vad som är sant och det är väl bara killarna själva som vet. Men visst, det var väl inte särskilt smart att gå ut på krogen mitt i stan när man har alkohol regler, närapå alkohol förbud under säsongen och allra helst efter en förlust. Det var ett dumt beslut men jag förstår även att det inte kan vara lätt just nu, sist i tabellen, fans som strejkar.
Och denna uppståndelse som blivit av detta är enligt mig rent ut sagt löjligt.
Det här är ju inte första gången som killarna festar nere på stan och nu bara för att dem hade förlorat och alla var skit lessa på dem, så går man ut med det och skapar stort ståhej. I vanliga fall vet jag att det är många fans som tycker att det är skitkul om dem stöter på killarna på stan, när dem är ute och festar.  Men då har läget varit annorlunda och tabellläget sett bättre ut.

Man har förstorat upp det här för mycket tycker jag och killarna kommer säkert få känna av detta på något sätt.
Det är väl bara att glämma nu och gå vidare..... Jag tror inte att SSK:s måltorka beror på ölen.
Kom ihåg: De är ändå bara människor....

Kommentarer
Postat av: angelica

Jävligt bra skrivet :D

2009-01-18 @ 00:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0