Nyförvärv! Genom konkursen...



Malmö gick ut med informationen idag att klubben inte har råd att betala löner till varken spelare, ledare eller anställda i föreningen. Vilket ledde till rent kaos. Laget tömdes på 12 timmar. Vilket inte är särskilt konstigt? Vem vill spela gratis.. Är väl bara juniorerna kvar nu skulle jag tänka mig.. .

Rykten går nu att Henrik Karlsson, Jonas Höglund och Matthias Johansson  (visat sig gått till Leksand) är klara för SSK men fullt säker blir jag när jag får det riktigt bekräftat...  Vore ju kul om vi fick dem här killarna men vi får väl se...

Fick höra av vissa killar i laget imorse att det ryktades om nya nyförvärv och vissa av spelarna var lite frustrerande över vart Hyvönens pengar tagit vägen?? Men det var väl pga dem pengarna man hade råd med Brithen och Yared, eller??
Trodde jag iallafall.....

Vi får se om dessa rykten stämmer och i sådana fall hälsar jag alla nykomlingar hjärtligt välkomna till SSK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0