Silver för Sverige!

Ja, ingen lyckad hockeykväll alls. Man höll sig vaken inatt för att förhoppningsvis få se Sverige ta guld. Men det blev man ju lurad på oxå... Men jag tycker killarna har varit duktiga under hela turneringen. Ett silver är ju oxå bra, det lär dem nog inse om några dar eller veckor... Sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om domarna och Canada... Det var inte hockey man kollade på igår tyckte jag... Så fult spelat och vilka j-vla domare.... Om Canada har såå stort inflytande som det verkar, så verkar det ju nästan löjligt att spela dem här turneringarna... Vad spelar det för roll om ett lag kan få göra vad som helst och att alla är rädda för dem. Att domarna inte kan stå för trycket..... Ne pååkningarna på Markström var hemska och har man satt upp en regel, borde den gälla för alla.....
Fy fan..................
Men man ska inte skylla förlusten på detta, visst blev det lite tuffare och svårare av det men Sverige spelade inte tillräckligt bra igår tyvärr. Om vi hade spelat lika bra som vi spelat i andra matcher hade vi trots detta kunnat vunnit..
Men men..

Grattis till ett Silver iallafall killar.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0