SSK- Leksand!

Äntligen är det dax, kvalserien är igång!

Idag är det match uppe i Leksand och förmodligen blir det en tuff och jämn match som förhoppningsvis slutar med 3 poäng till SSK. Det känns som att vi är i bra form men kommer vi klara pressen, det e frågan?
Jag tror personligen att den här matchen kommer vara väldigt viktig för fortsättningen.. Det lag som vinner idag är ett av de lagen som går till elitserien. Vi skulle verkligen behöva dem här poängen för fortsättningen..

Killarna har tränat ganska mycket nu under uppehållet och är riktigt taggade för  kvällens match. Petri är som väntat inte med pga skadan men jag tror att han kommer kunna spela åtminstone nån match i kvalet... Verkar så....

Jag hoppas även på massa SSK:are på plats och hejar fram killarna ordentligt.. Självklart ska jag dit och jag hoppas att vi blir många fler. Vet att det iallafall är många bussar som går nu när både SSK och BL åker dit.

SSK vinner ikväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0