Ingen Hävelid i SSK!

Hävelid valde LHC istället för SSK. Man kan ju gissa att det handlade om mer pengar och att han hade känningar där. Brorsan och kompisen, så det var väl inte så förvånande att det blev slakapacket han valde. Jag tycker att det var synd men vi kan ändå inte bygga ett lag runt en spelare och nu kanske vi kan få 2 bra spelare för hans lön istället.
Men en stor eloge till alla fans som la in pengar för honom, men man kanske borde tänka om nu... Varför inte försöka göra nåt liknande för tex att få kvar Dragan. Dragan har SSK-hjärta, om vi fans visar att vi verkligen vill ha kvar honom, jag tror att det är enklare att få honom att skriva på ett kontrakt än vad det var för Hävelid som inte har ett SSK-hjärta. Vi kanske inte behöver samla in 100 000 kr men bara hitta på nåt som visar att vi vill ha honom kvar..

Jag vill iallafall se Dragan i SSK-tröjan nästa säsong oxå, han blir bara bättre och bättre och varför inte satsa på en SSK-kille. Han har varit på några utflykter bla i Ryssland och Djurgården men det är ändå nåt som får honom att komma tillbaks till SSK och trevligare kille är svårt att hitta.... TRO MIG!


Hävelid borta, men vill vi tappa Dragan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0