Bröllops helg!

Halv 5 gick jag upp i lördags, halv död verkligen. Men det gick, så runt 6 tiden kom Anne o hämtade oss..
Och så började vår långa bilfärd genom landet. Vi stannade i Söderköping och fikade på torget, hahah alla undra nog vad vi var för ena som stod o fikade så tidigt på morgonen.. Sen körde vi vidare, stannade och åt några timmar senare och till slut var vi framme.

Vi fick bo hos ett par som bodde på en bondgård med massa kor utanför. Vi hade ungefär en timma på oss att göra iordning oss, lite stresigt men det gick.. Blev bara lite senare än planerat.
Åkte sen till kyrkan och bröllopet startade. Det var ju annes syrra som gifte sig.'

Sen blev det lite party hemma hos dem efteråt, hade egen kock som lagade maten och så blev det karaoke och dans. Var lite kul att se alla som gick upp och sjöng, det skar sig verkligen i öronen haha..

Och dansen jag säger bara det madre! Jag dansade med manne i slutet och det gick väl bra men så bjöd en kille upp mig, vet inte riktigt vem det var och herre asså. Han var väldigt skum asså, dansade som en galning och jag vet inte vad. Kände att man inte riktigt hängde med... och tror ni inte att det bara va vi uppe på dansgolvet då, typiskt haha.. Ackis var tvungen att springa ut för hon garva så jäkligt hahaa...

Fick skjuts hem på natten av en kompis till dem vi bodde hos och sen var det god natt...

Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0